Tuesday, August 22, 2006

Goodbye My...


看见这颗心了吗?see this heart?当爱离你远去的时候,这颗心也就破碎了...我们的缘分已尽,分手吧,就当做普通朋友...明知道是客套话,但还是坚信你会主动联系我,因为8月27日——我的生日,但你没有,提前3天的祝福,我们的约定。

也许是我自作多情了,有了另一半的人会想起我吗?但是我还是主动联系了你...“我朋友今天回上海,周末我要陪他。不好意思。以后补吧。”我很贱吗?下次补吧...没有下次了,我的一个好朋友告诉我:“分手之后,就让时间冲淡一切吧。”记得2月份的一天,我也是和一个人这么说的,时间会冲淡一切,但我总觉得它冲掉了一些零碎的东西,而永远冲不掉许多美好的回忆,也许这就是人们常说的“回忆总是美好的”,这些回忆足够我品尝寂寞...


路上见到你的背影,也不敢走上去和你打招呼...回忆当时,你生气的走开,我看到的也是你的背影,跑了上去...


我学会忍受一切,我学会为你做一切事情,我也学会在做好事情之后不在意对方的“谢谢”,因为你做的不一定会成功...我能接受你的一切,只要你在我身边,我也知道你不再爱我,但我学会欺骗自己...直到那天,我忍受不了了,也许我不够男人,但我也是个人,也是个有感情的人...第二次了,第二次像被别人当垃圾一样扔掉,就丢下一句“我们做朋友吧”...

Sigh...宣泄一下...自从和你在一起,我没有什么要求,知道你已经有了男人,我还是喜欢上了你,为你买了生日礼物,你说没他送的好...你找不到工作,帮你去托关系,你没房子住,帮你找房子,最后你的确很有本事一切都自己搞定了,在我面前炫耀了一番之后,就甩下了一句“loser”...我是很失败,在陪你度过了大学最后的4个月的寂寞后,你自由了,而且离他越来越近了,你当然不需要我这个替代品了...

我多想了吧,可能你真的爱过我,后来发现不合适,但没有找到适合的时间开口...也许他真的很爱你,对你也很了解...也许我真的是一个loser,一个love loser....当你在电话里面说“我有男朋友...”的时候,一切都结束了....

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
Cause I saw the end before we d begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what s mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won t stop there,
I am here for you if you d only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I ve kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I ve been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can t break my spirit - it s my dreams you take.
And as you move on,
remember me,
Remember us and all we used to beI ve seen you cry,
I ve seen you smile.
I ve watched you sleeping for a while.
I d be the father of your child.
I d spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We ve had our doubts but now we re fine,
And I love you,
I swear that s true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I m asleep.
And I will bare my soul in time,
When I m kneeling at your feet.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I m so hollow, baby, I m so hollow.I m so, I m so, I m so hollow.

听着James Blunt的歌,我想和你说一声“Goodbye My Lover”

3 Comments:

Blogger Unknown said...

厄。。
想开点。。。

3:26 PM  
Blogger 小红 said...

你到底是什么动物。。。

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

至少比我勇敢

---PF

10:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home